fb sls lj

Šolski center Ljubljana
Višja strokovna šola
Aškerčeva cesta 1
1000 Ljubljana

Vabimo vas, da nas pokličete:

Tajništvo:            01 24 11 683

 

Ravnateljica,
Mirjam Založnik univ. dipl. ing. les
01 24 11 682

ali nam pišite:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Uradne ure:

KJE: v referatu za študijske zadeve, pritličje kabinet št. 14, vodi ga Metka Dernovšek.

KDAJ: vsak dan od 10:00 do 15:00 ure, razen torka, ko smo vam na razpolago od 10:00 do 17:00 ure.  

Izven teh terminov smo vam na razpolago po predhodnem dogovoru, pokličite nas ali nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

 

Obvestila

Zaključna razstava študentov 1. letnika

Tema razstave študentov je celostna grafična podoba oz. tisto, kar poznamo kot vizualno prepoznavnost produkta, s katerim proizvajalec navezuje stik s potencialnim naročnikom. Barve, linije ali oblike so zagotovo tisti močni likovni elementi, s katerimi umetniki, oblikovalci, ustvarjalci nagovarjajo naše občutke. Pri tem se držijo napisanih pravil, ki so začrtana tako v oblikovalskem kot poslovnem svetu, obenem pa se nanašajo na trenutni čas umetnostnega ustvarjanja ali pa se sprehajajo skozi minula umetnostna obdobja. Pri komuniciranju s splošno veljavnim okusom si tako pomagajo s preverjenimi vzorci, znajo biti tudi retro ali pa presežejo trenutni čas in poiščejo popolnoma nove dimenzije lepega.

Ker je v poslovnem svetu postalo pravilo, da je pomembno narediti prvi in hkrati dober vtis, je tudi namen grafične govorice ta, da nam skuša s preprostimi likovnimi sredstvi zapisati v spomin mozaične segmente sporočanja o tem, kar vidimo oz. s čimer smo nagovorjeni. Zato lahko na zelo preprost način, morda celo z načelom minimalizma manj je več, s tako premišljeno načrtovano grafično podobo posredujemo bistvo predstavljene dejavnosti in ponujenega produkta ter prepričljivo nagovorimo kupca.

Zato je prav, da je celostna grafična podoba skrbno načrtovana, ima ustvarjeno jasno vizijo, ob tem pa kaže na veliko poznavanja stroke. Na koncu pa doda še kanček nečesa, čemur pravimo tisto nekaj. Vemo, da je tisto nekaj tam, takoj prepoznamo, da je všečno in tudi, da je zelo dobro, pa včasih tistega ne znamo razložiti. To je tisti skriti estetski moment, ki so ga poznali umetniki pri zgodnjih jamskih slikarijah v španski Altamiri pa velikani, kot je bil Michelangelo Buonarroti, abstraktni umetniki, kot npr. Mark Rothko, in če želite, umetniki na meji kiča, kot je Haruki Murakami.

Celostna grafična podoba uporablja prvine, kot so logotip / oblika, barvna shema, tipggrafija in slogan. Pravila njene uporabe so jasno določena in jih je potrebno upoštevati dosledno, potencialni kupec pa jih mora prepoznati in si jih shraniti v spomin. Blagovna znamka, ki se usidra v podzavest kupca, je celo pomembnejša od izdelka samega. 

Tu pred vami so idejne zasnove nove generacije oblikovalcev. Čas je, da jim damo priložnost, da pokažejo svoje znanje in da nam ponudijo tisto nekaj več. Naša naloga pa je, da to skrito sporočilo tudi opazimo.

Tekst: prof. Matjaž Zorko

Mentorji: prof. Jelena Sovre

prof. Svetlana Sovre

prof. Ernest Nograšek

     

        

S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. Podrobne informacije.